5 Şubat 2011 Cumartesi

Kızılmaske bu akşam CNBC-e'de


         2009 yapımı Kızılmaske(Phantom)'nin ilk bölümü bu akşam saat 21.00'de CNBC-e'de. İki bölümden oluşan yapımın ilki bu akşam yayınlanırken, ikinci bölüm ise ayın 12'sinde ekranlara gelecek. İlk film IMDB'den 6.1, Sinemalar.com'dan 5.9 almış. CNBC-e'deki tanıtım yazısı aşağıda;

" Kızılmaske ormanda on kaplan gücündedir. Peki ya oğlu? Çizgi romanın TV uyarlamasında efsanenin oğluyla karşılaşacağız. 


Bir hukuk öğrencisiyken, babadan oğula geçen bir süper kahraman geleneğinin parçası olduğunu öğrenen Kit Walker, çok geçmeden Bengalla’ya gidecek ve kaderiyle yüzleşecektir. Çizgi roman severler, 22. Kızılmaske’nin gücünü ve hızını iki katına çıkaran, kurşun geçirmez bir kostüm giydiği bu uyarlamayı kaçırmasın.
İki bölümden oluşan Kızılmaske, 5 ve 12 Şubat Cumartesi 21:00'de Türkçe olarak CNBC-e'de. Tekrarı orijinal sesiyle izlemek isteyenler için aynı gece 02:00'de... "

Filmden kareler:



Tanıtım videosu: 

2 yorum:

TiMuR dedi ki...

çizgiroman için kimsenin aklına gelmeyecek bir çok şeyi göze alabilmiş biriyim ama açıkçası bu filmi izlemeye tahammül edemedim ben.. kahramanın kıyafetindeki değişiklikle kaybettiler zaten beni, bu kadarını söylesem yeterli sanırım..

Kültürel Güncel dedi ki...

Yorumunuz için teşekkürler. Bu uyarlamalar hakkında sizin görüşünüzde olan birçok kişi var. Ben de orijinalin bu kadar değiştirilmesini doğru bulmuyorum, yine de bu filmlerin gösterilmesinin dahi çizgi romanı için tanıtım niteliğinde olduğu da bir gerçek... Gönlümüz, bu kadar uyarlanmamış, şöyle nefis bir Kızılmaske filmi seyretmek istiyor o ayrı.