9 Şubat 2011 Çarşamba

İlk yazıdan beri tam bir yıl geçmiş

Evet!.. Görünce çok şaşırsam da bloga yazdığım ilk yazıdan beri tam bir yıl geçmiş!..

          Az önce şöyle bir yazı geçmişime bakayım dedim ve ilk yazıyı geçen yıl bugün yayınladığımı farkettim. Aslına bakarsanız bir yılın nasıl geçtiğini anlayamadığım için çok şaşırdım! Ve bu konuda kısa bir şeyler yazmaya karar verdim.

İlk zamanlarda tarih, bilim ve edebiyat ağırlıklı yazılar yazdığım blogum daha sonra bambaşka bir havaya büründü. Şu sıralar önceki konulara ek olarak röportajlar, çizgi roman, mizah dergileri, mitoloji ve gizemli öyküler vb. konularda yazılara yer veriyorum.

En fazla görüntülenen yazılar:

 Bazı kesimlerce argo kullandıkları için eleştirilse de her türlü olaya mizah katmayı başaran çizerlerin sanat dallarının en önemlilerinden birisi olan bu mesleği tercih etmeleri gerçekten takdire şayan. O yüzden bu yazımda tanınmışlığı yüksek, genç çizerlere yer veriyorum.
Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin Ahmet'i Tolga Güleç'le röportaj yaptım.





Başlangıçta sadece bir köleydi. Egemenlik hakları ellerinden zorla alınmış, sıradan bir köle...  Ama liderlik özellikleri onu günümüzde de bilinen bir efsane haline getirdi. Beraberindeki 77 köleyle Roma'ya başkaldırdı. Ve bu başkaldırı birkaç yıl boyunca düşmanlarının yüreğine korku saldı...



Türk Mitolojisi Hakkında - 1 Mitolojinin sadece Yunan, Roma ve Mısırlılar'a has bir olgu olduğunu zanneden ve Türk Mitolojisi'nden bihaber olan birçok insan olduğunu biliyorum.








Deniz Kestane Röportajım Mizah Dergisi Gırgır'ın arka kapağında çizen Deniz Kestane'yle röportaj yaptım.







  




    Anıl Gürak (Karikatürist)
    Aşkın Güngör (Yazar)
    Deniz Kestane (Karikatürist)
    Ege Görgün (Popüler kültür yazarı)
    Erdoğan Oğultekin (Karikatürist)
    Lami Tiryaki (Çizgi roman koleksiyoncusu)
    Mehmet Çağçağ (Karikatürist)
    Semra Can (Karikatürist)
    Şebnem Pişkin (Yazar)
    Tolga Güleç (Oyuncu)
    Ümit Kireççi (Ç.R.O.P Kurucusu)
    Yalın Alpay (Yazar)
    Yıldırım Örer (Çizgi roman çizeri/senaristi)

    Kategoriler:

    Hiç yorum yok: